Posunutí DATUMU DODÁNÍ


    Určitě se Vám mnohokrát stalo, že jste vybírali zboží na e-shopech, a když jste si vybrali,
tak jste čekali na termín těsně před datumem, kdy jste chtěli mít zboží doma, aby Vám ho
děti nenašly a nebo z důvodu financí, kterých se v tu chvíli zrovna nedostávalo.
V den, kdy jste se rozhodli zboží objednat, tak jste zjistili, že je VYPRODANÉ!
 
a právě pro to Vám nabízíme tuto možnost:

Posunutí data doručení ,,MY VÁM TO ODLOŽÍME"


S touto službou se Vám to již NESTANE!!!

je zcela jednoduché této možnosti využít a nebude Vás stát ani KORUNU!
Naše skladovací kapacita je omezená cca na 300ks balíků.
Vyhrazujeme si právo tuto službu na dobu nezbytně nutnou přerušit.

Je možno v soušasné době tuto službu využít?

ANO - služba je AKTIVNÍ

 

JAK NA TO?

Vámi vybrané zboží vložte klasicky do ,, NÁKUPNÍHO KOŠÍKU"

Přepněte se do ,, NÁKUPNÍHO KOŠÍKU"

Vyplňte veškeré informace a volby, které jsou od Vás požadovány

Na závěr vyplňte v sekci ,, 4. DATUM DORUČENÍ ZÁSILKY "

kolonku ,, Posunout datum doručení zásilky "

datum můžete vepsat ručně ve tvaru   dd.mm.rrrr   (např. 21.12.2013)

nebo použít kalendář, který se zobrazí po kliknutí do obdélníčku.
 


UPOZORNĚNÍ:

Vámi zvolené datum, by mělo být dnem pracovním!
 

Zboží Vám odložíme a bude Vám odesláno

DVA pracovní dny před Vámi vybraným datem.

 
 

     Po celou dobu, kdy bude zboží u nás odloženo Vám GARANTUJEME cenu, za kterou si
zboží objednáte a v žádném případě vám cenu NEZVÝŠÍME!
Pokud dojde ke snížení ceny v našem e-shopu a Vy nás na to upozorníte,
tak Vám cenu SNÍŽÍME!
     Samozřejmě, že s objednávkou můžete manipulovat po dobu,
než bude zboží předáno přepravci.
Zboží můžete přidávat a nebo odebírat dle Vašeho uvážení.

   U této služby můžete využít všechny námi nabízené způsoby dopravy a platby.
V případě, že si vyberete možnost platby předem na účet, tak Vám e-mail s platebními údaji
odešleme ihned po připravení zboží. Platbu proveďte minimálně SEDUM dní před Vámi
vybraným termínem do
ručení zboží, aby byl dostatečný čas na ověření platby.

  • Zboží Vám odešleme až k Vámi zvolenému odloženému datu,
    i když bude platba na náš účet připsána dříve.
  • Zboží Vám nebude odesláno v případě, že peníze nebudou
    připsány na náš účet do data odeslání.
    (v tomto případě se bude čekat do doby, kdy budou peníze
    připsany na náš účet a zboží bude odesláno až poté)

     
 
OBJEDNÁVKU MŮŽETE UPRAVOVAT!

     - V případě, že budete chtít zboží do objednávky přidat, tak si vytvořte novou objednávku
se zbožím, které chcete přidat a do POZNÁMKY (Poznámka zákazníka k objednávce)
v NÁKUPNÍM KOŠÍKU napište: SLOUČIT s objednávkou:
(číslo původní objednávky).
Na doplňující objednávce musíte vybrat znovu poštovné, to Vám účtovat nebudeme
(poštovné Vám naúčtujeme jen jedno za všechny sloučené objednávky).
    
     - NEBO stačí napsat e-mail na objednavky@remauh.cz
a uvést číslo objednávky
a zboží, které chcete přidat.
Vždy vám musíme potvrdit přijetí požadavku.
Pokud Vám přijetí požadavku nepotvrdíme, tak nás prosím kontaktujte
na tel.: (+420) 774 673 334 nebo (+420) 603 115 091, aby nedošlo k nedopatření.


     - V případě, že budete chtít zboží odebrat z objednávky a nebo objednávku stornovat,
tak stačí napsat e-mail na
objednavky@remauh.cz a uvést číslo objednávky
a změnu, kterou chcete provést. Vždy vám musíme potvrdit přijetí požadavku.
Pokud Vám přijetí požadavku nepotvrdíme, tak nás prosím kontaktujte
na tel.:
(+420) 774 673 334 nebo (+420) 603 115 091, aby nedošlo k nedopatření.

Zboží Vám odešleme o DVA dny dříve, než uvedete datum, na který si přejete
zboží obdržet, aby Vám bylo dotučeno na Vámi uvedený termín.
O odeslání zboží budete informováni SMS a e-mailem.

 

 


V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kdykoliv kontaktovat
tel.: (+420) 774 673 334 nebo (+420) 603 115 091 nebo  e-mail.: info@remauh.cz