Reklamace

Jak postupovat v případě reklamace:


Reklamaci uplatňujte přímo u naší společnosti REMA UH s.r.o. nebo v autorizovaných servisech výrobců-dovozců.

  • Pro rychlé vyřízení reklamace doporučujeme zaslat e-mail s dotazem na adresu doručení reklamace.
    Dotaz zašlete na e-mail: objednavky@remauh.cz . Uveďte název, kód zboží a číslo faktury - obratem
    Vám odešleme adresu, na kterou máte reklamaci odeslat.


- můžete využít náš formulář ve formátu WORD   nebo  - reklamační list.

Při reklamaci je vždy nutné přiložit k zásice s reklamovaným zbožím:

      - reklamované zboží
      - doklad o koupi (faktura)
      - popis závady
      - kontaktní údaje 

Vaše reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta začíná běžet následující den po doručení zásilky na adresu příjemce reklamace a končí vyřízením reklamace u prodejce. Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.

Adresa pro zaslání reklamací:

Zboží zaslat na jednu z níže uvedených adres dle provozovny. Přesná adresa je uvedená v levé horní části faktury označená jako PROVOZOVNA.

      - Pro rychlé vyřízení reklamace doporučujeme zaslat e-mail s dotazem na adresu doručení reklamace.
        Dotaz zašlete na e-mail: objednavky@remauh.cz . Uveďte název, kód zboží a číslo faktury - obratem
        Vám odešleme adresu, na kterou máte reklamaci odeslat.

             nebo

      - PRODEJNA HRAČEK, Medlov 57, 783 91 MEDLOV u Uničova

             nebo

      - HRAČKY-PAPÍR (OD WEWE), Masarykovo nám.1232, 686 01 Uherské Hradiště

Soubory ke stažení: