Česká pošta - Balík do ruky

Balík Do ruky přijde za adresátem kam bude chtít, předem se o tom dozví prostřednictvím SMS nebo e-mailu.

  • Garance doručení objednaného zboží přímo do rukou adresáta (příjemce) a to následující den po odeslání zásilky.
  • S příjemcem balíku Česká pošta aktivně komunikuje prostřednictvím SMS, e-mailů a přímých telefonátů.
  • Ve vybraných lokalitách (okresní a krajská města) Česká pošta zajišťuje po dohodě s příjemcem odpolední doručování do 19.00 hodin.
  • Nemá-li příjemce možnost zásilku převzít, zajišťuje Česká pošta její uložení a následné vyzvednutí na nejbližší možné pobočce.

Co je to ,,BALÍK DO RUKY"? - naleznete ZDE: balik_do_ruky

Co je to ,,BALÍK NA POŠTU"? - naleznete ZDE: balik_na_postu

Co je to ,,OBÁLKA-Doporučené psaní"? - naleznete ZDE: doporucene_psani

Důležité informace přímo z ČESKÉ POŠTY naleznete ZDE: ceska_posta

Po odeslání zásilky Vám zašleme číslo balíku a Vy můžete sledevat ONLINE, kde se Vaše zásilka nachází (poklepáním) na odkaz: Sledování zásilek (Track & Trace) | Česká pošta (do okna sledování zásilky vepište číslo balíku uvedeném v předmětu e-mailu, který od nás obdržíte v den odeslání zásilky). Online sledování zásilek lze využít až po přijetí zásilek dopravcem na depo, děje se mezi 22:00 - 0:00.

UPOZORNĚNÍ

Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně písemně oznámit přepravci samotnému i prodávajícímu.

Postup reklamace dodané zásilky přes ČESKOU POŠTU s poškozením nebo úbytkem obsahu:
Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.



V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kdykoliv kontaktovat
tel.: (+420) 774 673 334 nebo (+420) 603 115 091 nebo e-mail.: info@remauh.cz

HODNOCENÍ OBCHODU
99 %
Obchod remauh.cz hodnotilo 4911 zákazníků
Naposled přidané hodnocení:
Ověřený zákazník
Včera
Ověřený zákazník
Včera
Ověřený zákazník
Včera
Ověřený zákazník
Včera
Ověřený zákazník
Před 2 dny
Ověřený zákazník
Před 3 dny
Ověřený zákazník
Před 4 dny
Ověřený zákazník
Před 4 dny
Ověřený zákazník
Před 4 dny
Ověřený zákazník
Před 5 dny
Ověřený zákazník
Před 5 dny
Ověřený zákazník
Před 5 dny
Vytvořila společnost RemaUH - košík
Informační systémy a internetové obchody na míru