Zásilkovna

Doručování zásilek do Zásilkovny

Našim zákazníkům nabízíme rovněž možnost dopravy přes ZÁSILKOVNU.

Co je to ZÁSILKOVNA?

Zásilkovna je síť výdejních míst zásilek, ve které zásilky nejsou doručovány přímo k zákazníkovi, ale jsou doručeny na jednu z poboček, kde si sám zákazník svoji zásilku vyzvedne v čase, který mu vyhovuje. Zákazník si může vybrat, na kterou výdejní pobočku svůj balík požaduje a tam si ji rovněž vyzvedne. Na vyzvednutí má čas 7 dnů od dne, kdy je zásilka na pobočku doručena.
 

Kolik má ZÁSILKOVNA poboček?

Zásilkovna má již více než 1.500 poboček v ČR. Zákazník má tedy k dispozici celkem širkou siť poboček, kam si nechat zboží zaslat a kde si je může vyzvednout v čase, který mu nejvíce vyhovuje.
 

Jak to funguje?

V našem e-shopu si při dokončení objednávky v "nákupním košíku" zvolíte způsob dopravy ZÁSILKOVNA, následně si v seznamu poboček zvolíte jednu z poboček ZÁSILKOVNY, kam si budete přát Vaši objednávku doručit. Doporučujeme zvolit takovou adresu, která je pro Vás nejpohodlnější k vyzvednutí. My zboží zabalíme a odešleme. Jakmile je Váše zásilka doručena na Vámi zvolenou pobočku, obdržíte přímo od Zásilkovny SMS o tom, že je Vaše zásilka připravena k vyzvednutí. Z tohoto důvodu Vás žádáme v objednávce o uvedení telefonního čísla. Zásilku si na výdejním místě můžete vyzvednout ve lhůtě 7 dnů. Pokud objednáváte na dobírku, zaplatíte zboží na pobočce při přebírání zásilky.
 

Jaké zásilky lze ZÁSILKOVNOU zasílat?

Na ZÁSILKOVNU mohou být doručeny POUZE LEHKÉ zásilky do Maximální hmotnosti: 5kg / Maximální nejdelší strana zásilky: 70cm / Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120cm . Toto je součást obchodních podmínek Zásilkovny, které musíme dodržovat. Těžší zásilky musí být poslány jinou přepravou rovnou (bez upozornění zákazníka) a podléhají jinému ceníku přepravy, který naleznete ZDE. Tyto těžší zásilky posíláme vždy Českou poštou jako Balík do ruky.

 

Pravidla pro vyzvednutí zásilky:

  • Příjemce je oprávněn Zásilku vyzvednout vprovozní době Výdejního místa, a to obvykle do 7 kalendářních dnů od oznámení o jejím uložení. Prodloužení doby uložení Zásilky k vyzvednutí je možné provést v Aplikaci. Zásilkovna je oprávněna jednostranně zkrátit vobdobí od 1. října do 30. ledna dobu pro vyzvednutí Zásilky nejméně na 5 kalendářních dní bez možnosti jejího prodloužení.

  • Příjemce je o uložení Zásilky informován e-mailem, případně také prostřednictvím SMS, a nebo prostřednictvím Aplikace. Součástí této informace je heslo pro ztotožnění Příjemce při vyzvednutí Zásilky.
  • Zásilka bude předána Příjemci, nebo jeho zástupci při splnění následujících podmínek: Příjemce se prokáže znalostí hesla nebo občanským průkazem a případě Zásilky na dobírku bude Zásilka předána Příjemci až po uhrazení celé výše Doběrečného

V případě jejího poškození a bez řádného zápisu do protokolu za žádných okolností zásilku nepřebírejte!

 

zasilkovna_logo_web

 



V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kdykoliv kontaktovat
tel.: (+420) 774 673 334 nebo (+420) 603 115 091 nebo e-mail.: info@remauh.cz

HODNOCENÍ OBCHODU
99 %
Obchod remauh.cz hodnotilo 5052 zákazníků
Naposled přidané hodnocení:
Ověřený zákazník
Včera
Ověřený zákazník
Včera
Ověřený zákazník
Včera
Ověřený zákazník
Před 2 dny
Ověřený zákazník
Před 2 dny
Ověřený zákazník
Před 3 dny
Ověřený zákazník
Před 3 dny
Ověřený zákazník
Před 3 dny
Ověřený zákazník
Před 5 dny
Ověřený zákazník
Před týdnem
Ověřený zákazník
Před týdnem
Ověřený zákazník
Před týdnem
Vytvořila společnost RemaUH - košík
Informační systémy a internetové obchody na míru