PPL - přepravní služba

  • Zásilka Vám bude standardně doručována v rozmezí od 8 do 18 hodin do 24 hodin od expedice.
  • Možnost volby VEČERNÍHO DORUČENÍ od 17 až do 21 hodin ve vybraných lokalitách. Seznam lokalit naleznete zde.
  • Doběrečné lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou. Terminálem pro platbu kartou je vybaven každý řidič PPL.
  • Den před doručením zásilky Vás PPL vždy informuje prostřednictvím emailu.
  • Datum, adresu doručení nebo večerní doručení můžete změnit dle Vašich potřeb prostřednictvím našeho webu www.pplbalik.cz.
  • V případě změny doručovacích parametrů je nejzazší termín pro doručení zásilky 7 dní od prvního pokusu o doručení.
  • V den doručení bude na vámi uvedené telefonní číslo prostřednictvím SMS zaslána informace s orientačním časem doručení v rozmezí dvou hodin (např. 13-15:00). V případě nezastižení Vás budeme informovat prostřednictvím emailu nebo SMS a zásilku Vám automaticky doručíme zdarma následující pracovní den.
  • Jestliže doručení není úspěšné ani v případě druhého pokusu, bude Vaše zásilka uložena na příslušném depu po dobu 7 dní. Pro sjednání třetího doručovacího pokusu je nutno kontaktovat PPL.
  • Cestu Vaší zásilky můžete sledovat na webových stránkách www.ppl.cz nebo prostřednictvím mobilních aplikací PPL CZ pro iPhone nebo Andriod (ke stažení na webu PPL).
  • Na stránkách www.ppl.cz lze využít harmonogram doručování s nejpravděpodobnějším časem doručení Vaší zásilky, dle PSČ doručení.
  • Pokud je nabízena přeprava s PPL na Slovensko, umístěte do košíku logo přepravní společnosti DHL, protože zásilka bude na Slovensku doručována naší sítí DHL Parcel Slovensko.

Doručení do PPL ParcelShopu

  • Zásilku si můžete nechat doručit na jedno z výdejních míst. Jejich seznam naleznete na https://www.pplbalik.cz/Main3.aspx?cls=KTMMap
  • Jedná se o kamenné obchody s pevnou otevírací dobou, kam řidič zásilku doručí a vy si ji budete moct vyzvednout, až se Vám to bude hodit.
  • V okamžiku doručení zásilky do PPL ParcelShopu Vám bude odeslána SMS a e-mail.

Obecné informace

  • Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu
  • Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad
  • Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči
  • Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní
  • Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení

Po odeslání zásilky Vám zašleme číslo balíku a Vy můžete sledevat ONLINE, kde se Vaše zásilka nachází (poklepáním) na odkaz: PPL-sledování zásilky (do okénka Sledování zásilky vložte číslo zásilky).
Online sledování zásilek lze využít až po přijetí zásilek dopravcem na depo, děje se mezi 22:00 - 0:00.

UPOZORNĚNÍ

Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně písemně oznámit přepravci samotnému i prodávajícímu.



V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kdykoliv kontaktovat
tel.: (+420) 774 673 334 nebo (+420) 603 115 091 nebo e-mail.: info@remauh.cz

HODNOCENÍ OBCHODU
99 %
Obchod remauh.cz hodnotilo 4911 zákazníků
Naposled přidané hodnocení:
Ověřený zákazník
Včera
Ověřený zákazník
Včera
Ověřený zákazník
Včera
Ověřený zákazník
Včera
Ověřený zákazník
Před 2 dny
Ověřený zákazník
Před 3 dny
Ověřený zákazník
Před 4 dny
Ověřený zákazník
Před 4 dny
Ověřený zákazník
Před 4 dny
Ověřený zákazník
Před 5 dny
Ověřený zákazník
Před 5 dny
Ověřený zákazník
Před 5 dny
Vytvořila společnost RemaUH - košík
Informační systémy a internetové obchody na míru