PPL - přepravní služba

  • Zásilka Vám bude standardně doručována v rozmezí od 8 do 18 hodin do 24 hodin od expedice.
  • Možnost volby VEČERNÍHO DORUČENÍ od 17 až do 21 hodin ve vybraných lokalitách. Seznam lokalit naleznete zde.
  • Doběrečné lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou. Terminálem pro platbu kartou je vybaven každý řidič PPL.
  • Den před doručením zásilky Vás PPL vždy informuje prostřednictvím emailu.
  • Datum, adresu doručení nebo večerní doručení můžete změnit dle Vašich potřeb prostřednictvím našeho webu www.pplbalik.cz.
  • V případě změny doručovacích parametrů je nejzazší termín pro doručení zásilky 7 dní od prvního pokusu o doručení.
  • V den doručení bude na vámi uvedené telefonní číslo prostřednictvím SMS zaslána informace s orientačním časem doručení v rozmezí dvou hodin (např. 13-15:00). V případě nezastižení Vás budeme informovat prostřednictvím emailu nebo SMS a zásilku Vám automaticky doručíme zdarma následující pracovní den.
  • Jestliže doručení není úspěšné ani v případě druhého pokusu, bude Vaše zásilka uložena na příslušném depu po dobu 7 dní. Pro sjednání třetího doručovacího pokusu je nutno kontaktovat PPL.
  • Cestu Vaší zásilky můžete sledovat na webových stránkách www.ppl.cz nebo prostřednictvím mobilních aplikací PPL CZ pro iPhone nebo Andriod (ke stažení na webu PPL).
  • Na stránkách www.ppl.cz lze využít harmonogram doručování s nejpravděpodobnějším časem doručení Vaší zásilky, dle PSČ doručení.
  • Pokud je nabízena přeprava s PPL na Slovensko, umístěte do košíku logo přepravní společnosti DHL, protože zásilka bude na Slovensku doručována naší sítí DHL Parcel Slovensko.

Doručení do PPL ParcelShopu

  • Zásilku si můžete nechat doručit na jedno z výdejních míst. Jejich seznam naleznete na https://www.pplbalik.cz/Main3.aspx?cls=KTMMap
  • Jedná se o kamenné obchody s pevnou otevírací dobou, kam řidič zásilku doručí a vy si ji budete moct vyzvednout, až se Vám to bude hodit.
  • V okamžiku doručení zásilky do PPL ParcelShopu Vám bude odeslána SMS a e-mail.

Obecné informace

  • Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu
  • Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad
  • Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči
  • Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní
  • Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení

Po odeslání zásilky Vám zašleme číslo balíku a Vy můžete sledevat ONLINE, kde se Vaše zásilka nachází (poklepáním) na odkaz: PPL-sledování zásilky (do okénka Sledování zásilky vložte číslo zásilky).
Online sledování zásilek lze využít až po přijetí zásilek dopravcem na depo, děje se mezi 22:00 - 0:00.

UPOZORNĚNÍ

Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně písemně oznámit přepravci samotnému i prodávajícímu.

ppl



V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kdykoliv kontaktovat
tel.: (+420) 774 673 334 nebo (+420) 603 115 091 nebo e-mail.: info@remauh.cz

HODNOCENÍ OBCHODU
99 %
Obchod remauh.cz hodnotilo 4997 zákazníků
Naposled přidané hodnocení:
Ověřený zákazník
Včera
Ověřený zákazník
Před 2 dny
Ověřený zákazník
Před 2 dny
Ověřený zákazník
Před 4 dny
Ověřený zákazník
Před 6 dny
Ověřený zákazník
Před týdnem
Ověřený zákazník
Před týdnem
Ověřený zákazník
Před týdnem
Ověřený zákazník
Před týdnem
Ověřený zákazník
Před týdnem
Ověřený zákazník
Před týdnem
Ověřený zákazník
Před týdnem
Vytvořila společnost RemaUH - košík
Informační systémy a internetové obchody na míru