biscuit

Aby se vám web dobře používal (Souhlas s cookies)

Pro co nejpohodlnější používání webu potřebujeme váš souhlas se zpracováním souborů cookies. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Povolit vše".

cog

Nastavení cookies

Upravte si cookies dle vlastních preferencí.

angle_up Technické cookies - nezbytné pro správné fungování webu

Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.

angle_up Analytické cookies - Google Analytics měření návštěvnosti stránek a uživatele

Tyto cookies nám umožňují měřit výkonnost našich webových stránek a našich online kampaní. S jejich pomocí zjišťujeme počet návštěv, zdroj návštěv a další parametry. Shromážděné údaje zjišťujeme v agregované podobě, která nám neumožňuje údaje dohledat ke konkrétnímu uživateli. Pokud tyto cookies deaktivujete, nebudeme moci analyzovat výkonnost našich webových stránek a optimalizovat je pro co nejsnažší užívání.

angle_up Personalizované a reklamní cookies - pro zkušenost šitou na míru

Tyto cookies nám umožňují lépe cílit a vyhodnocovat marketingové kampaně.

Česká pošta - Balík na poštu

Balík Na poštu bude doručen adresátovi (příjemci) na jednu z 2 600 pošt, o uložení (a termínu vyzvednutí) se dozví formou SMS nebo e-mailu.

  • Garance vyzvednutí objednaného zboží na zvolené poště adresátem (příjemcem) a to následující den po odeslání zásilky.
  • Příjemce si dle vlastních potřeb zvolí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí (pošty v nákupních centrech, poblíž pracoviště příjemce, v místě bydliště a rekreačních oblastech).
  • S příjemcem balíku Česká pošta aktivně komunikuje prostřednictvím SMS, e-mailů.
  • Pokud si příjemce z nějakého důvodu nemůže nebo nechce Balík na poštu vyzvednout, může zažádat o jeho doručení až domů.

Po odeslání zásilky Vám zašleme číslo balíku a Vy můžete sledevat ONLINE, kde se Vaše zásilka nachází (poklepáním) na odkaz: Sledování zásilek (Track & Trace) | Česká pošta (do okna sledování zásilky vepište číslo balíku uvedeném v předmětu e-mailu, který od nás obdržíte v den odeslání zásilky). Online sledování zásilek lze využít až po přijetí zásilek dopravcem na depo, děje se mezi 22:00 - 0:00.

UPOZORNĚNÍ

Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně písemně oznámit přepravci samotnému i prodávajícímu.

Postup reklamace dodané zásilky přes ČESKOU POŠTU s poškozením nebo úbytkem obsahu:
Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.

balik_na_postu



V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kdykoliv kontaktovat
tel.: (+420) 774 673 334 nebo (+420) 603 115 091 nebo e-mail.: info@remauh.cz

HODNOCENÍ OBCHODU
99 %
Obchod remauh.cz hodnotilo 5848 zákazníků
Naposled přidané hodnocení:
Ověřený zákazník
Před 3 dny
Ověřený zákazník
Před 3 dny
Ověřený zákazník
Před 3 dny
Ověřený zákazník
Před 5 dny
Ověřený zákazník
Před 6 dny
Ověřený zákazník
Před týdnem
Ověřený zákazník
Před týdnem
Ověřený zákazník
Před týdnem
Ověřený zákazník
Před týdnem
Ověřený zákazník
Před týdnem
Ověřený zákazník
Před týdnem
Ověřený zákazník
Před týdnem
Vytvořila společnost RemaUH - košík
Informační systémy a internetové obchody na míru