Česká pošta - Obálka

Zásilka ,,OBÁLKA" přijde za adresátem kam bude chtít, o odeslání se zákazník dozví prostřednictvím e-mailu.

Tuto možnost přepravy je možno využít jen v případě, že Vámi vybrané zboží je VHODNÉ pro odeslání v OBÁLCE jako např.: KALKULAČKY, KALENDÁŘE, DIÁŘE, LAMPIÓNY, SAMOLEPKY, MALÁ FOTOALBA, KNIHY a jiné do obálky vložitelné zboží. V případě, že si tuto možnost zvolíte a nebude možno takto zboží odeslat (nebudeli mít níže uvedené PARAMETRY nebo by to nebylo vhodné z důvodu poškození zboží), tak Vás budeme o této skutečnosti před odesláním informovat a navrhneme Vám jiné možnosti odeslání. Pokud Vám žádná námi navrhovaná varianta nebude vyhovovat, tak můžete objednávku bez jakýchkoliv problémů a poplatků STORNOVAT.

AKCEPTOVATELNÉ PARAMETRY ZÁSILKY
(odpovídají do maximálních rozměrů BUBLINKOVÉ OBÁLKY A3 50x35x5cm)

  • Minimální hmotnost: 2,5 g
  • Maximální hmotnost: 2 kg
  • Minimální rozměry: 14 x 9 cm
  • Maximální rozměry: 43 x 32 x 5 cm

Zásilka Vám bude doručena následující den od odeslání zboží z našeho skladu, přímo na adresu, kterou uvedete v další části objednávky.

Při zvolené formě úhrady DOBÍRKOU:

Platbu provedete v hotovosti přímo zaměstnanci (řidiči) ČESKÉ POŠTY, při doručení zásilky.

Při zvolené formě úhrady Bankovní převod / Platba On-line platební kartou (platební údaje budou zaslány do 2 pracovních dnů):

Platbu provedete na naše číslo účtu.

Fakturu s platebními údaji Vám zašleme po fyzickém vychystání zboží. Jakmile provedete platbu, tak Vás žádáme o zaslání informace, kdy byla platba provedena. Po připsání peněz na náš účet (transakce trvá v rozmezí jednoho až tří pracovních dnů - doba je závislá na tom, z jakého peněžního ústavu platbu odesíláte) Vám obratem zboží odešleme. O odeslání zásilky Vás budeme informovat e-mailem. Z ČESKÉ POŠTY Vám bude zaslám e-mail + SMS. V den doručení Vás ČP bude telefonicky kontaktovat a sdělí Vám přibližný čas doručení zásilky.

V případě, že Vám e-mail s platebními údaji nebude doručen do DVOU pracovních dnů od odeslání objednávky - informujete nás o této skutečnosti e-mailem: objednavky@remauh.cz nebo telefonicky: (+420) 603 368 620 a ihned sjednáme nápravu.

Po odeslání zásilky Vám zašleme číslo zásilky a Vy můžete sledevat ONLINE, kde se Vaše zásilka nachází (poklepáním) na odkaz: Sledování zásilek (Track & Trace) | Česká pošta (do okna sledování zásilky vepište číslo balíku uvedeném v předmětu e-mailu, který od nás obdržíte v den odeslání zásilky). Online sledování zásilek lze využít až po přijetí zásilek dopravcem na depo, děje se mezi 22:00 - 0:00.

UPOZORNĚNÍ

Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně písemně oznámit přepravci samotnému i prodávajícímu.

Postup reklamace dodané zásilky přes ČESKOU POŠTU s poškozením nebo úbytkem obsahu:
Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.



V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kdykoliv kontaktovat
tel.: (+420) 774 673 334 nebo (+420) 603 115 091 nebo e-mail.: info@remauh.cz

HODNOCENÍ OBCHODU
99 %
Obchod remauh.cz hodnotilo 4997 zákazníků
Naposled přidané hodnocení:
Ověřený zákazník
Včera
Ověřený zákazník
Před 2 dny
Ověřený zákazník
Před 2 dny
Ověřený zákazník
Před 4 dny
Ověřený zákazník
Před 6 dny
Ověřený zákazník
Před týdnem
Ověřený zákazník
Před týdnem
Ověřený zákazník
Před týdnem
Ověřený zákazník
Před týdnem
Ověřený zákazník
Před týdnem
Ověřený zákazník
Před týdnem
Ověřený zákazník
Před týdnem
Vytvořila společnost RemaUH - košík
Informační systémy a internetové obchody na míru